Exerciţii recomandate pentru durerea lombară

Exercitii pentru zona lombara

exercitii pentru zona lombara

Îngrijire și lifestyle în durere lombară Ce exercitii se recomanda pentru durerile lombare Un exercitiu exercitii pentru zona lombara nepotrivit poate forta o anumita grupa musculara, cauzand astfel un episod dureros. De aceea, anumite exercitii fizice si sporturi sunt contraindicate in cazul pacientilor care sufera de dureri lombare.

Autor: Dr. Madalina Craciun a absolvit in anul Facultatea de Medicina si Farmacie din cadrul Universitatii Ovidius din Constanta, specializandu-se ulterior in Medicina fizica si de reabilitare.

exercitii pentru zona lombara

Ce exercitii se recomanda pentru durerile lombare Durerile lombare, mai ales daca sunt cronice, pot afecta serios calitatea vietii celui care are de-a face cu acestea. Se stie ca sportul poate combate, dar si preveni durerile lombare, insa in aceeasi masura poate si declansa dureri de spate, de aceea e important sa alegem exercitiile fizice cele mai potrivite.

5 exercitii pentru zona lombara

Un exercitiu fizic nepotrivit poate forta o anumita grupa musculara, cauzand astfel un episod dureros. Aceste exercitii sunt, in general, exemplificate in timpul orelor de kinetoterapie ori gimnastica medicala.

Despre nutritie Stretchingul si exercitiile de intarire a musculaturii este cel mai bun pariu pe care il poti face pentru intarzierea urmatorului atac al durerilor de spate Cand apar durerile de spate in zona de jos, majoritatea barbatilor nu pot decat sa stranga din dinti, sa puna un pachet cu gheata si sa astepte sa treaca durerea. Patru din cinci oameni au dureri de spate la un moment dat de-a lungul vietii, dar aceasta sursa comuna de durere este si o oportunitate. Jeffrey N.

Practicate in mod regulat, exercitiile fizice pentru durerea lombara pot preveni acest tip de dureri. Asaza-te in genunchi, cu mainile intinse si spijinite de podea, in paralel cu picioarele.

exercitii pentru zona lombara

Stai spijinindu-te in maini si in picioare, apoi lasa-ti usor posteriorul pe calcaie, intinzandu-ti coloana vertebrala. Mentine postura cateva secunde, insa fara a forta vreo zona musculara.

Exerciţii recomandate pentru durerea lombară

Repeta apoi acest exercitiu de ori. Aplecari ale genunchilor Intinde-te pe spate, cu picioarele exercitii pentru zona lombara unul de celalalt. Intinde-ti mainile perpendicular cu corpul, lipindu-le de podea. Ridica-ti apoi genunchii.

exercitii pentru zona lombara

Lasa-ti usor ambii genunchi pe o parte, apropiindu-i cat de mult poti de podea. Mentine cateva secunde postura, apoi revino in pozitia initiala si repeta exercitiul lasand de aceasta data genunchii in partea cealalta. Repeta de ori exercitiul, insa asigura-te ca nu fortezi nicio zona a corpului.

exercitii pentru zona lombara

Ridicarea fesierilor de la sol Asaza-te intins pe spate, cu picioarele lipite unul de celalalt. Indoie-ti apoi genunchii, sprijina-ti pumnii in zona pelviana, apoi ridica fesierii de pe podea, insa nu impingandu-te in picioare, ci incordand zona abdominala si muschii fesieri. Astfel, muschii din zona lombo-sacrala se vor fortifica.

Repeta exercitiul de ori. Ai grija insa sa nu pui presiune pe zona cefei sau pe umeri. Extensii ale spatelui semi-cobra Aceste exercitii pot fi asemuite cu postura cobra din yoga. Extensiile spatelui intaresc musculatura din zona lombara.

Autentificare

Intinde-te pe burta, tinand picioarele la o distanta de 10 centimetri unul de celalalt. Indoaie-ti mainile, astfel incat palmele sa fie in dreptul fetei, iar coatele in zona coastelor. Ridica-te apoi usor, astfel incat palmele si coatele sa fie lipite de podea, in timp ce umerii si capul sa fie cat mai sus ridicate.

Anatomia coloanei vertebrale lombare este reprezentată din aceste vertebre puternice legate de capsule, ligamente, tendoane și mușchi, cu inervație extinsă. Coloana vertebrală este concepută pentru a fi puternică, deoarece trebuie să protejeze măduva spinării și rădăcinile nervilor spinali.

Mentine postura secunde, respirand profund in tot acest timp. Lasa-te apoi usor in jos, lipeste-te de podea si reia exercitiul cand te simti pregatit. Repeta de ori acest exercitiu.

Iar durerile de spate se afla in topul neplacerilor pricinuite de activitatea zilnica la birou. Invata aceste exercitii pe care le poti practica fara grija chiar acasa si vei avea un spate sanatos!

Arcuirea spatelui Stai pe spate, intins pe podea. Indoaie apoi genunchii si adu-i la piept. Ia-ti genunchii in brate si mentine postura cateva secunde.

  • Intrăm în posesia datelor dvs.
  • 5 Exercitii pentru durerile lombare - Bio Ortoclinic
  • Durere în articulație pe piciorul degetului mare
  • 5 exercitii pentru zona lombara - Sănătate > Ortopedie - godspower.ro

Intinde apoi usor picioarele si repeta exercitiul de ori. Foarte important atunci cand practici exercitii fizice pentru tratarea durerilor lombareeste sa iti faci incalzirea.

Astfel, previi intinderile musculare, dar si dureri articulare cu osteochondroză unui anumite zone.