Un set de exerciții push-up-uri de la podea. Cum să câștigi masa musculară cu push-up-uri

Push-up-uri comune

De ce push-up-ul este subestimat! Martie 28, Timp de citire: 10 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin În trecutul îndepărtat, când vroiai să creezi mai multă masă musculară și să impresionezi pe plajă, probabil că ai început să faci push-up-uri în dormitorul tău. Push-up a fost prima alegere pentru mulți oameni atunci când a fost vorba de mai multă forță și masă musculară pe acel corp superior.

Cu timpul, ai devenit mai puternic și ai ajuns la punctul că provocarea nu mai era acolo. Antrenamentele tale push-up au început să pară mai degrabă ca o sesiune cardio deghizată decât antrenament de forță și erai pregătit pentru o push-up-uri comune provocare.

artroza durerilor musculare ale genunchiului articulațiile călcâiului piciorului doare

Acesta a fost momentul în care v-ați înregistrat la sala de gimnastică locală și ați făcut schimb de iubit de împrumut pentru fratele său mai mare: presa de bancă. Odată obișnuit cu presa de bancă și capabil să imprimați un set cu 20 de kilograme pe parte, nu te-ai uitat niciodată înapoi la push-up și acesta este doar un amintire frumoasă a începutului carierei tale de antrenament.

De ce este păcatul etern Introducerea de mai sus va suna exact ca trecutul lor pentru mulți oameni. Aceasta este o rușine din diverse push-up-uri comune. Push-up-ul este un exercițiu unic în comparație cu presa de pe multe fronturi și oferă mai multe avantaje, push-up-uri comune care vom reveni într-o clipă.

Aceasta este o risipă uriașă dintr-un motiv principal. Push-up-ul este considerat un exercițiu de greutate corporală, punct. Oamenii de multe ori nu văd posibilitatea de a crește push-up-ul și atunci este logic că te-ai săturat de acest exercițiu foarte repede. Marea diferență este pur și simplu ce parte a corpului se mișcă și diferența de greutate. Când îl privim așa, genuflexiunea este, de asemenea, un exercițiu de greutate corporală, la urma urmei, întregul corp se mișcă de la genunchi.

Cu toate acestea, există foarte puțini oameni care efectuează genuflexiuni cu greutate corporală doar pentru restul vieții din acest motiv, deoarece este necesară o încărcătură suplimentară pentru a face stimulul de antrenament suficient. Concluzia este că push-up-ul este scăzut deoarece nu mai este suficient de greu. Cu toate acestea, nu se realizează că puteți face acest exercițiu mai greu.

De ce push-up-ul este subestimat!

La sfârșitul acestui blog, vă vom arăta exact cum. Dar mai întâi, să vedem de ce push-up-ul push-up-uri comune atât de subevaluat!

Înapoi la elementele de bază În primul rând, push-up-ul este un exercițiu compus și, prin urmare, poate fi folosit ca exercițiu de bază pentru antrenamentul dvs.

Ce este exact un exercițiu compus? Push-up-ul este un exemplu de exercițiu compus. Mușchiul cu gantere este un bun exemplu de exercițiu de izolare în care se antrenează numai pieptul. Ce face exercițiile compuse atât de bune? La urma urmei, antrenați mai multe grupuri musculare într-o singură mișcare și, prin urmare, vă antrenați mai eficient.

În plus, compușii permit de obicei o sarcină mai grea. Drept urmare, ele creează un stimulent de antrenament mai eficient pentru grupele musculare antrenate. Asta nu înseamnă că exercițiile de izolare sunt inutile.

Un set de exerciții push-up-uri de la podea. Cum să câștigi masa musculară cu push-up-uri

Cu toate acestea, acestea devin mai importante doar odată ce avansați mai departe. La fel ca presa de pe bancă, push-up-ul permite o gamă completă de mișcare care este clar definită, și anume până când pieptul atinge solul.

EFSA-Q 2. I can tell you that we saw a very clear model for funding start-ups and small firms launched by students where the university provides credit to students without any guarantees.

Când se folosește o creștere, este chiar comparabilă cu o presă cu gantere în care mișcarea crește doar ușor. Cu toate acestea, până în prezent nicio proprietate care nu se aplică presei de la bancă. Așa că trecem repede la următorul punct! Lanț închis pentru mai multe câștiguri Prima diferență majoră față push-up-uri comune presa de bancă este aceea că push-up-ul este un exercițiu cu lanț închis, în timp ce presa de bancă este un exercițiu cu lanț deschis.

unguent cu lidocaină pentru dureri articulare preparate articulare

Ce înseamnă asta? Lanțul spune ceva despre obiectul care se mișcă în timpul unui exercițiu.

  • Ligamente cruciate ale simptomelor și tratamentului genunchiului
  • Simptomele și tratamentul tendinitei bicepsului Durere în articulația cotului cu push-up-uri
  • Crede-mă, practicând conștiincios poți atinge vârfuri și mai mari.
  • De ce push-up-ul este subestimat! - Blog de nutriție XXL

Cu un lanț deschis obiectul gantera, barele, cablul sau dispozitivul se mișcă și cu un lanț închis corpul se mișcă. Întrebați un număr de persoane aleatorii care exercitarea este mai bună.

leac pentru tratamentul durerilor articulare la genunchi leziuni articulare deschise

Trageți în sus sau trageți în jos? Majoritatea oamenilor vor opta pentru extragere. Presă ghemuită sau picior? Majoritatea oamenilor sună orbește. Înmuiere sau împingere prin cablu?

  1. Dureri la nivelul articulațiilor umărului și cotului Tratamentul artritei cot frunze de varză cu miere dacă este posibil să se facă parafină de artrită clasificare Etanșarea și roșeața pielii în zona cotului RMN-ul a cotului Durere în articulația cotului cu push-up-uri.
  2. Tipuri de push-up-uri
  3. push-up-uri - Traducere engleză – Linguee

Scufundarea este cel mai complet exercițiu. Este posibil să fi observat, dar push-up-uri comune exemplele de mai sus este întotdeauna exercițiul cu lanț închis, care este adesea ales ca cel mai bun exercițiu. Acesta nu este doar ceva ce spune intuiția noastră, ci și ceva pe care cercetările l-au găsit. De exemplu, activarea cvadricepsului cum să tratezi articulația degetului mare a hamstringului este mai mare la ghemuțe decât la apăsările de picior [1].

Împingerea este, de asemenea, la fel de capabilă să creeze rezistență la banca de presă ca și banca propriu-zisă [2]. Prin urmare, aceste concluzii sugerează că avansurile ca exercițiu cu lanț închis au caracteristici superioare în comparație cu presa de banc. Cercetările constată de obicei că exercițiile cu lanț închis nu sunt numai mai bune pentru mușchii tăi, ci și push-up-uri comune articulațiile și țesutul conjunctiv, push-up-uri comune ce ne aduce la următorul punct.

Nu mai sunt plângeri la umăr! Un umăr dureros este un fenomen comun în sala de sport. Mai devreme sau mai târziu, aproape toată lumea va trebui să se ocupe de acest push-up-uri comune, într-un grad blând sau mai rău. Acesta este adesea rezultatul preselor de pe bancă.

Presiunea de bază push-up-uri comune, desigur, făcută foarte mult și, ca urmare, există o șansă imediată ca oamenii să fie răniți ca urmare. În plus, tehnica slabă și greutățile supraponderale sunt o practică comună în presa de bancă.

Eul este adesea, din păcate, mai puternic decât corpul. Dar să presupunem push-up-uri comune cineva execută perfect presa de bancă. De asemenea, în această situație, push-up-ul are o margine pe bancul de presă.

Linguee Apps

Ceva care poate fi întotdeauna o problemă cu presa de bancă este că umerii sunt fixați pe bancă. Acest fapt, în sine, face presarea bancului stresant pentru umeri și crește șansa ca o apariție să aibă loc. Aceasta înseamnă că strângeți omoplatele.

Unguent de șold dimineața durerea articulațiilor degetelor

Aceasta creează o bază stabilă din care poți produce mai multă putere și este, de asemenea, o poziție mai sigură pentru umerii tăi. Pentru asta este nevoie de faptul că acesta este un exercițiu cu lanț închis în care umerii se pot mișca liber. Acest lucru este în contrast cu un banc de presă în care stai spor de tratament comun Preț pe bancă.

Mișcarea liberă a umerilor în timpul împingerii permite corpului tău să-și asume poziția cea mai optimă. Acest lucru poate scuti presiunea inutilă pe umeri. Pași mici, greutăți mari!

Respirație corectă atunci când împingeți de pe podea

În cele din urmă, push-up oferă posibilitatea de a crește sarcina în pași mici și, în cele din urmă, pentru a face față greutăților mari. Mai devreme sau mai târziu, în presa de bancă, vă confruntați cu problema că ponderea devine dificilă, pentru că vă confruntați cu un platou sau pentru că dieta, antrenamentul sau suplimentarea dvs.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere? Traduceți descrierea înapoi în engleză Statele Unite ale Americii Traduceți This app is your personal push up trainer. It uses push up sensor to count push ups automatically. Push-up is very effective exercise, by working on a large number of muscles in your body, push-ups help tremendously for a fitter you.

În funcție de greutățile disponibile în sala de sport, cel mai ușor pas pe care îl puteți folosi pentru a cântări este 2,5 sau 5 push-up-uri comune. Acest lucru poate părea puțin, dar imediat ce sunteți avansat și împingeți până la limita dvs.

Obțineți obiective împreună!

Avantajul push-up-urilor este că pot fi ponderate în cele mai mici pași posibile. Acest lucru este pur și simplu pentru că nu este necesar să așezați o greutate pe ambele părți ale unei tije.

Acest lucru înseamnă că pași mici de 1 kilogram pot fi făcuți în funcție de sala de sport. În plus, cu push-up-uri este ușor să adăugați un lanț sau benzi. Cu aceasta puteți ajusta sarcina exercițiului la capacitatea dvs. Revenirea push-up-ului! Prin urmare, este clar că push-up-ul este un exercițiu compus de bază, care poate avea beneficii asupra presei de banc din punct de vedere al activării musculare.

articulațiile șoldului rănesc noaptea din care se umflă articulația cotului

În același timp, riscul de rănire scade pentru majoritatea oamenilor și puteți lucra cu acest exercițiu în pași mici către greutăți mari. Aceasta duce la ultima întrebare importantă: cum implementați o variantă bună de push-up-uri în pregătirea dvs.? Faptul că greutatea de împingere este greu de cântărit este direct motivul pentru care este adesea înlocuit.

condroprotectori pentru osteoartrita unguentului genunchiului strănut durerea în articulații

Așeza discuri de greutate pe spate nu este posibil să le faci singur și nu îmbunătățește stabilitatea exercițiului. De aceea este nevoie de o alternativă, pe care o găsim în centura de greutate! La fel ca în cazul tragerilor și a treburilor, puteți adăuga și greutate printr-o centură în timpul împingerii. O vestă ponderată push-up-uri comune fi o alternativă mai bună, deoarece greutatea este mai bine răspândită pe partea superioară a corpului și mai puțin încărcată pe partea inferioară a spatelui.

Dar pentru majoritatea oamenilor acesta nu este unul dintre materialele disponibile. Ai nevoie de o modalitate de a efectua push-up-ul într-un loc mai înalt. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să așezați o bancă în fața unei mașini.

Apoi reglați tija mașinii de prăjitură la aceeași înălțime ca banca. Acest lucru vă permite să efectuați exercițiul la câteva zeci de centimetri deasupra solului. Acest lucru face, de asemenea, posibil să atârnați greutate pe curea. Este important să aflați pentru dvs. Discurile de greutate pot avea un diametru prea mare și, prin urmare, încă ating pământul.

O opțiune mai bună este o ganteră în jurul căreia push-up-uri comune de câteva ori centura. După cum s-a descris mai sus, exercițiul este practic foarte bun.

Puteți furnicile tratează articulațiile împingerea și atingând bara cu pieptul, aveți un punct limpede. Acum vi se oferă toate mijloacele pentru a face push-up-ul o revenire zdruncinătoare în antrenamentul dvs. Descoperiți modul în care push-up-ul poate deveni din nou o parte obișnuită a antrenamentului toracic și cum contribuie la presa dvs. Ați încercat încă?

Spuneți-ne în comentarii!